lenasfotoram

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Lena - 19 juli 2010 17:23


.... Ja, ja den verkade bra iaf....

Den där fiffiga grejen jag skrev om igår...som sätter ihop BH banden i bak så man kan ha linne med brottarrygg :)


Lite för svårt att sätta dit den själv, gick hur bra som helst med hjälp....

Men när har man det då, och så ska personen som hjälper fatta oxå.... :/

Nja...... !!!!

Äsch jag sydde fast den, tills vidare får det fungera, så köper jag en BH med brottar rygg när jag hittar en bra en....

Så får det bli :)


Blåsigt med sol/moln idag.............   

Blev en hemma fixar dag, hur sjutton kan man stöka till så i köket och inte har jag någon att skylla på heller... har ju varit helt själv några dagar...


Men nu så är det fint i köket och tvättkorgen är oxå tom ska bara ta ner tvätten från vindan, tror den torkade snabbt idag...  :)


Varit på Kalas, hos Kusin J som fyller 21 idag..... :)

och egen tårta fick jag med.....     Tackar jag för, så snällt så :)


Funderar starkt på att ta en cykel/foto tur runt i lilla Årsunda..

Äta lite först bara.... :)


Kanske kommer lite bilder då senare ikväll....


Kramizar i blåsten/värmen Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards