lenasfotoram

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Lena - 23 juli 2010 15:08


... Nej då jag har inte blivit knäppare....    


Brukar fixa på nedersta hyllan i mitt Vitrinskåp...

Efter årstiden...

Tycker det är kul, och jag har inte haft tiden förut, jo det har jag väl men det var lite sommrigt då med....

Men nu så har jag gjord om...

Med lite saker som jag gjort själv !!!!

När vi hade träff med tjejerna och vi skulle dreja, lekte med lera....

Så håll till godo med lite bilder och det är dom svarta sakerna jag gjort :)


  

Sanden tog jag med mig från havet när jag var där sist... :)


  

Bokstäverna S O L har jag gjort alldeles själv....


  

...även hjärtat och den lilla ljushållaren som egentligen skulle ha blivit en mugg !!!


När jag gör om i höst kommer det nog nya bilder.....


Trevlig Fredag kväll önskar jag ALLA  :)


Kramizar Lena 



Av Lena - 23 juli 2010 09:26


...är sommaren slut nu...???!!!

 

Äsch, så får man väl inte tänka, men jag är nog inte ensam om det !!!!


Idag ska jag iaf ta och Städa och e.v baka bullar om jag hinner...


Gick iaf och la mig tidigt igår, och har sovit...ja, ja som jag brukar..

nöjd och piggare idag..... skönt det...är lite jobbigt med sånna dagar som jag hade igår :/


Ikväll ska det bli Stand Up på Strandbaden...Ska bli kul att få SKRATTA lite, man gör väl inte det för ofta egentligen.....


  

Årsunda har ju en egen komiker oxå...  :)

Han står först på lappen.....Stefan Söderblom


Så ser min dag ut på ett ungefär, och så längtar jag tills i morgon för då kommer


HON

MIN LILLA GOBIT

 

Ska vara kvar tills på Söndag, ska bil SÅÅÅÅÅÅ MYSIGT


Kramizar i blåsten/kylan Lena



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards