lenasfotoram

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Lena - 24 juli 2010 20:30


...Det har jag haft idag....     


Hon kom tidigt min lilla tjej precis som jag ville, jag hann inte ens äta frukost...


Hon fick följa med mig till ICA och handla lite...

tror hon börjar bli "lat" eller så ville hon bara åka...

för hon ville då inte gå...varken dit eller hem....

Ovanligt !!??


Åt lite mat medans vi vuxna tog en fika... !!!

Ja, ja hon fick ett kex hon med...det göttaste hade vi redan ätit upp :)


På Hembygsgården var det Loppis idag och Veteran moppar...

Så vi gick dit, eller Jag gick och hon Åkte...

Men väl där så sprang hon då...blev kvar 1½ timme...

Träffade I som kokade korv åt dom som var hungriga...

Vi köpte en spetsgardin och två böcker som Thea fick... :)


Somnade när vi gick hem, i ca: 30 min men vaknade hela tiden av att hon hostar...sen så gick det inte att sova mera....


Jobbig för hon var ju så trött, men vi åt sen gick vi till Lekparken där sprang hon runt och lekte en timme sen gick vi förbi gammelfarmor och lilla Hugo...


  


Hon fick bada lite...

 det var då kul för därinne låter det ju mycket när man skriker och skvätter....

så hon hade det jätte skoj i den lilla baljan.....

Sen så pyjamas på och en flaska välling....

Sen såg hon ut så här när hon satt i farfars knä...


  

Trött eller bara trött.... somnade nästan på en gång när jag la henne....

skulle bara låta lite först....  :)

Nu är även jag väldigt trött, hoppas att hon slipper hostan i natt iaf....

Så ska vi fortsätta leka i morgon....  :)


Nu så blir det TV:n och lite facebook innan ögonen faller ihop...


Kramizar farmor Lena


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards