lenasfotoram

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Lena - 6 juli 2010 19:36

                           

....iaf om man åker till Valbo/Köpis  :)


Blev några linnen igen då, gillar sånna jag men denna gång blev det 2 blåa och en vit.....

Köpte även en ny "väska"....

Kolla själv !!?


  

Eller ???!!!

Nej då det är en vindunk.....

 Fick tipset av en jobbarkompis... Hoppas bara att det är gott med.....  :)


Och så köpte jag en 7:a....

HAHA ja, detta kan ju missuppfattas  :/


  

Har vita saker i köket, så denna vita 7 fick följa med mig hem....

Den sitter eller rättare sagt STÅR i fönstret i köket...


  

Flaskan som står på bänken framför fönstret köpte jag förra gången jag var i Stan !!!! 

Brukar ha vatten i den, när vi äter..... eftersom jag dricker vatten då !!!!

Snyggare än en tillbringare....

Blev lite andra saker oxå..... :)

Tänk att man kan hitta saker man inte visste att man behövde förren man ser dom.....    


Nu är det bara


3

 

 Arbetsdagar kvar


Kramizar Lena





Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards