lenasfotoram

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Lena - 22 juli 2010 17:44


Igår kväll kom syrran och hennes man på vissit...

Men såååå roligt......;)

Dom är inte hemma här så ofta nu när dom bor 50 mil uppåt i landet,

Men nu är dom på semester tripp till södra sverige, med en mellan landning hos oss och deras son med familj.......


Bjöd naturlgitvis på Kaffe !!!!

Men va sjuton, inte kan jag fixa kaffe heller !!

Blev skit starkt och en halv kopp var...

Men Hallå...

och bara kex hemma...ICA stängt :/


Pratade så mycket så jag inte visste vad jag gjorde antagligen...

Sen skulle dom iväg, syrran hoppades på Ullared !!!

ska bli spännande att höra var som hamnade...  :)


Sen gick jag ner till I för vi tänkte gå ner till Strandbaden och ta någon öl och lyssna på trubadeuren....

MEN !!!

Vi tog några glas vin och pratade och pratade och mera vin blev det...

så helt plötsligt var kl halv 12 och då var det ingen idé tyckte vi...

så vi satt kvar tills klockan blev halv 2, var ju så varmt och skönt ute.... :)

Tack för igår I jätte trevligt  :)


Idag var det väldigt igenmulet när jag vaknade...

Pigg men TRÖTT efter gårdagskvällen ;/

Tänkte då städa, och baka bullar....men fastnade med datorn i knät hela fm.

Sen kom REGNET !!!!

Blev visst 10 mm har jag hört :/


Tog en snabb tur till Sandviken för att göra en ny nyckel......

sen hem igen, fick då höra att jag inte har behöft fixat en nyckel till,

dom hade hittat en till, jag som frågade flera gånger....

JAJA, det är som det är...


Då skiner solen så härligt, satt mig på altanen och kollade i en foto tidning jag köpt.... Kul att försöka lära sig att fota bättre bilder... :)


Men jag har INTE städat och INTE bakat några bullar och tänker nog Inte göra det nu i kväll heller...

i morgon kanske !!!!


MEN DET VAR DEN TRÖKIGASTE DAGEN PÅ LÄNGE   :(

Får jag gå och lägga mig snart så den tar slut någon gång....


Blir nog tidigt i säng ikväll 


Kramizar från en Trötter Lena




Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards