lenasfotoram

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Lena - 14 juli 2010 22:44


Tror inte det behövs några ord här......................


  


Våran fina Emma Båt...


  


I morgon hittar ni mig här oxå...  :)


Kramizar Lena

Av Lena - 14 juli 2010 19:04


...eller är det Underbart ???


  


Det är frågan........... ??!!!!!

Svara på den ni om ni kan !!!!

Mohhaaaaaa.....


Blev en sån här igår när jag var till ICA


  

Väldigt mummmmmsigt :)


Satt ute och det blev bara mörkare på himmlen...


  

Blir fascinerad av molnen, hur dom rör dig snabbt där uppe och vackert var det.. 


Tills slut så kom REGNET

Öste ner i VADÅ 3 minuter eller nåt...


Men Va F....n !!!!!?

Blev ju knappt blött på gräsmatten....Det har väl kunnat regna någon timme då, när det kom lite....gör ju inget om det kommer sent på kvällen eller natten...


Inte Kan Jag SOVA Heller   :/

sommnar fram på småtimmarna...

Och vaknade kvart över 9 i morse och var sten dö !!!!

Oj, himmel va trött jag var....

Tog min frukost och morgon tidningen...satt ute och försökte läsa...

men det var då väldigt svårt för ögonen att hålla sig uppe....fick nästan bända upp dom....    


Tänkte faktiskt tvätta bilen, men så det blev inte...gjorde matsäck och åkte ner till våran härliga underbara Strand i stället...

Lite folk idag, var ju lite molningare och "svalare" idag...

Nästan lite Kallt i vattnet, första doppet... men det blev Varmare under dan...

Avsvalkande... Nice :)


Dottra kom ner efter jobbet, och hon tog faktiskt ett snabb dopp..  :)

Hoppas hon kommer ihåg matdosan i morgon då !!!


Nu tror jag att jag gör som hon, sätter mig på altanen en stund, sen ska jag faktiskt ut och cykla !!!!!   DE NI  :)


Kramizar i Värmen Lena



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards