lenasfotoram

Alla inlägg under mars 2010

Av Lena - 17 mars 2010 16:21


Blev inge blogga igår, hade så otroligt ont i magen, tror det var magkatarren som spökade, tur jag hade köpt mig en ny vetevärmare...så den värmde min mage  hela kvällen och natten, var lite bättre i morse....Inge kul alls.... :(


Blev bättre under dagen.....Så jag tog en promenad när jag gick hem från jobbet ...i ett skoterspår så jag blev alldeles svettig....men skönt, solen skiner och det är nog bara några minus grader.....


Lite avis på dotra igen då, hon var till Kungsberget och åkt idag och ska även dit i morgon....Men på kvällen åker hon med mig igen....sen åker vi ju upp på Lördag och Söndag....ska blir så grymt skönt o härligt.... Hoppas att lilla solen tittar fram då med...


I morgon ska jag till "min" massör igen då, se om det blir nå bättre i min arm...men skönt ska det bli iaf...........


Ska göra lite nytta nu innan jag lutar ikull mig i soffan igen...


Ha det gött.....


Kramizar Lena



Av Lena - 15 mars 2010 19:35


Då var Måndagen snart slut och bara 4 arbetsdagar kvar denna vecka, och Inga kvälls möten.... Nice.....


Åkte en snabb tur till Sandviken för att handla garn, fått en beställning ;)


  

Kommer bilder så småningom, så får ni se va det blir.... ;)


Så här fin var det "över sjön" när jag åkte hem...


  


Nä nu så är det dax att plocka fram stickorna..ha en trevlig kväll ;)


Kramizar Lena

Av Lena - 14 mars 2010 21:22


När jag kom till Köpis så var det fullt med bilar, så man knappt fick en parkering..så mycket folk, varför handla på en söndag när det är så fint väder !!!!!

Men Hallå jag gör ju samma sak... HAhaha... ;)


Men jag hade ingen ro att kolla på kläder som jag tänkte.....så det gick ovanligt fort ändå...


Hittade lite annat istället...Nya Vita tallrikar till köket, en svart korg att ha min stickning i, en röd vetekudde...den var viktigast... Två andra korgar som jag ska måla svarta och en grej att ha klädnypor i....


  


Var ju på en ny Loppis i Sandviken som har öppet på helgerna.... ett tips från dottern, där hitade jag en gunga som var oanvänd för 50 spänn...fast jag har ingen aning om var dom kostar....bra iaf tycker jag...roligt att gå på loppisar...


 Nu ska vi bara hitta någonstans att ha den till sommaren så Thea kan gunga....  ;)


Blev inte mycket gjort som jag hade tänkt idag, men det finns ju flera dagar ......... ;)


Kramizar Lena

Av Lena - 14 mars 2010 09:06


Vilken härlig Söndag detta kommer att bli, Solen skiner från en otrolgt blå himmel och än så länge är det 5 minus här hos oss.... Skulle nog vilja vara i Kungsberget idag, men dotra jobbar, bra det, och jag ska till Köpis...har en lång lista på det som ska inhandlas.....En ny Vetekudde är ju ett måste....


Bra när magen inte mår nå bra....


Ska skynda mig så jag även hinner vara ute lite i solen..


Kramizar och ha en underbar Söndag

 

Lena

Av Lena - 13 mars 2010 21:12


Ännu en natt och dag med min lilla gobit, kommer nog många sånna skulle jag tro...så håll till godo med denna dags bilder.... ;)


Sov 11 timmar och vaknade kl 7.00 !!!!!!! i morse, med ett illvrål, jag flög ur sängen, vaknade av att hon skrek, så jag blev skit rädd.......


Sen låg vi och myste en ½ timme i hennes fasters gamla säng, såååååååååååå mysigt....


Så några bilder från denna dag då..... ;)


  

Nu så, är jag faktiskt klar.......  ;)


  

Träffade gammel farmor och lilla Hugo...han var lite kaxig först, men när Thea kom närmare då gömde han sig bakom sin matte.... ;)


   

Här så ligger hon i en lite för stor säng...


Tror det blir en tidig kväll för mig med, brukar inte gå upp 7 en lördag...


Trevlig Lördag kväll


Kramizar Lena



Av Lena - 12 mars 2010 12:31


Idag blir det verkligen fredagsmys, för lill jäntan kommer på på e.m....och ska få sova kvar till imorgon...Härligt.......


  


Solen skiner i dag och det är några plusgrader, hoppas det inte blir "för" varmt... ;) vill att snön ska smälta sakta......Annars blir det ju översvämmning....


Önskar Alla en Trevlig Helg...


Kramizar Lena

Av Lena - 11 mars 2010 22:03


Härligt avslutning på Torsdagen....blev ett kvälsåk i backen..... + 1 var det på toppen.... Skapligt bra backar, har nog varit bättre om det varit -grader, men det var roligt ändå, skulle vilja åka oftare.......Väldigt lite folk, så det var inga köer...många åk blev det......  ;)


  


Ska bli skönt att sova nu, man blir så där skönt trött när man gjort något kul och fått vara ute...


Kramizar Lena


Av Lena - 10 mars 2010 20:19


Men va det töar, ska inte gå så här fort.....det blir ju så geggigt och kladdigt och blött...hoppas att det blir lite minus i natt...


Jobb + liten föreläsning idag så det blev en längre dag än vanligt.............


Piggare idag, tråkigt när man inte mår nå bra...tur att det är så sällan det händer och att det inte varar så länge....;)


Gjorde apelsin juice när jag kom hem, väldigt gott och uppigande..


  


Dotra kom hem en sväng, blev lite avis på henne....hon har varit i Kungsberget och åkt bräda med en kompis idag, hon ska även åka dit i morgon på dan..och med mig på kvällen.... Jag får några tim i backen iaf     så härligt att åka kvällsåk...man blir så härligt trött..och sover så bra sen..


Nä nu ska jag kolla lita på TV:n


Kramizar Lena  


  

Ovido - Quiz & Flashcards