lenasfotoram

Alla inlägg under mars 2010

Av Lena - 2 mars 2010 18:58


Vilken överaskning jag fick på jobbet idag..... ;)  En förälder till ett av våra barn, kom med en bukett Tulpaner till mig, dom andra "fröknarna" på avdelningen hade fått sin Fredags, då hade jag redan gått hem ( Dom sa ingenting till mig om detta)


Så kul att någon verkligen uppskattar vårat jobb, iof så gör nog alla det men att få blommor ;)  Vi fick en varsin ros av samma mamma under insklolningen oxå....


  

Så FIna, har dom framför mig på rumsbordet.....................

Blev liksom lite Vår stämmning  ;)


Kramizar Lena



Av Lena - 1 mars 2010 19:36


Men vad snö vi har fått, tror faktiskt det har slutat snöa nu, för den här gången ;)


Skottat lite idag igen då, hjälpte min sambo hos grannen... så han skulle bli klar nångång...för han ska sova en stund för det är nattskift som gäller denna vecka....

Har snart ingenstans att göra av snön...Altanen är full och den ska helst vara skottad den med, men jag får inte ut den i öppningen i staketet, för där är det ju redan fullt med just snö...... den smälter väl nån gång.....




Det står väl inte på fören denna gula sak tittar fram på oss igen....


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards