lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Kattvakt....!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Lena - 8 juli 2010 20:35


...Ja, jag är Kattvakt åt 2 halv rädda katter !!!!!

Dom som inte känner mig så bra, vet att jag är djur "rädd" eller hur jag nu ska förklara det....respekt för djur kanske !!

Men nu har jag iaf två katter i sonens gamla rum...där ska dom vara tills på Onsdag....då kommer dom hem igen.....

Det är lilla familjens katter...


Jag lovar att det kommer kort på dom, vill inte störa dom än...

Fast jag undrar vem som är räddas egentilgen dom eller jag !!!  ;/


Åsso hade han ju lilla tösen med sig....när han lämnade katterna...


  

Tänk att man kan vara SÅ SÖT    

och glad, sprang runt på gräsmattan och skrattade...fast så hade det ju inte varit under dagen sa hennes pappa.... 

 Roligt hos Farmor ju !!! :)


  

Är dom inte för söta dom med.....


Åkte ner till stranden när jag slutade att jobba, han sola lite och bada sååååå Skönt.... Där ska jag tillbringa min semester !!!!!!


Men nu så är det bara

 

EN !!!

 

Dag kvar att jobba sen så

 

ÄR DET SEMESTER !!!!!!


Kramizar Lena

 

 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

9 juli 2010 05:51

Det där med djur är en underdrift av stora mått, du fixar ju inte att ta i dom, de är ju mjuka och lena! Men du måste ge katterna mat, annars blir inte Peter glad när han kommer hem. Även vätska. Sedan vill de ha lite mänsklig värme, i ditt knä!Lycka till och heder till dig att du åtminstone försöker! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards