lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Finns det nå härligare....

Av Lena - 11 juli 2010 18:35


Än En Dag På Stranden............   :)

Haha jo då det finns det.....


 


Idag har det Blåst kan jag lova, men skönt....Var faktiskt lite vågor på våran lilla Storsjö.....Ljummet i vatttnet var det oxå.....så skönt så.....


  

Men så mycket folk det var o badade.......och solade.... :)

Fanns inte många platser kvar att sitta på, inte parkera bilen heller....

Så mycket bilar har jag inte sätt där nere förut, flera som hittar till "våran" härliga Strand......



När jag kom hem så gick jag upp till Katterna och pratade lite med dom, ja med den svarta då, lilla Stella som vågade sig fram och gosa lite....

Den Gråa, Knoll han vågar inte än...


  

Han ligger och trycker längst in i hörnet under spjälsängen....

Han backar så långt han kan mot väggen....Han tror nog att Jag är farlig....


Stella kom nyss ner och såg upp i taket på fläkten !!!

Oj, Farligt.... Va hon kolla... sen sprang hon upp igen...


Bägge har kommit ner sent på kvällen och kollat runt lite.... :)


Funderar på om jag ska åka till Sandviken och ICA Maxi och fylla på med mat, har ju nästan ingenting hemma....

Eller om jag ska ta och tömma Mobilen och uppdatera Vinringens Hemsida...

ELLER !!!???!!!


Tänka på saken en stund  ;)


Kramizar Lena




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards