lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

En smart liten pryl...

Av Lena - 18 juli 2010 19:33


...Tycker iaf Jag !!!


     

Nu får ni gissa vad detta kan vara...Svar kommer längre ner....

Mohahahaha   :)


Man kan ju inte sitta i soffan med LapToppen i knä hela Söndan heller....

Var ju sol ute men inte så jätte varmt...hade ingen lust med någonting.... :(


Så jag åt mat sen åkte jag snabbt in till Köpis..

Var sugen på att köpa linnen...... jag har ju så några !!!!!

Ville ha sånna med brottar rygg, har ett och är sååååå förtjust i det så jag köpte några till....

Men Jag är allergisk mot BH banden, tycker inte det är snygg när dom syns...


Kollade om jag skulle hitta någon bra BH men inte då...

kollade väl inte så noga...

Men då hittade jag denna roliga pryl...som var på bilden där i början på bloggen..

Man sätter ihop banden i bak med denna...

SÅ FIFFIGT !!!!

Var svårt själv, men jag tror jag jag ska sy fast den eller nåt.... !!! :)


Sen åkte jag till lilla Familjen....

Så där har jag varit i dag på em... ifall någon undrar ;)


Köpte med mig fika bröd...


  

Mums, mums var ju jäääääätttte gott !!!


  

Sen såg man ut så här !! Sötnosen :)      


Blev varmt och skönt så vatten fylldes i poolen...

och så fick Hon bada...så mysigt, det gillar hon...


  

En fot kan jag bjuda på, dom är ju så söta..... ;)


Kramizar i värmen Lena


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards