lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Sover middag :)

Av Lena - 25 juli 2010 12:57


Inte jag då, men lilla söta tjejen som jag har här hos mig....     


Regn, Regn, Regn..... !!!!

 

Ja nu kom det alltihopa på en gång.......

 Var lite uppehåll så lill tjejen och jag kunde gå ut och röra på oss lite och hoppa i vatten pussar...

KUL....

 

  

Fanns inte så många att säga HEJ till ute idag...inte att vinka till heller...

En snäll farbror vinkade i fönstret åt oss... Farbror H ;)


  


Sen när vi kom hem så ville hon åka vagn, men hallå !!!

Trött eller....

hon fick en teräng tur i skogen med sin farfar, i vagnen då !!! :)


Åt bara lite mat, sen så la jag henne och hon somnade efter en liten stund...

SÅ SKÖNT, både för henne och mig :)


Undrar hur länge detta regnväder ska vara denna gång då ??!!

Av erfarenhet av andra sommrar så när regnet äntligen kommer så tar det ju aldrig slut igen....   :/

Men jag hoppas då att det gör det, har 3 veckors semester kvar att njuta av och jag vill då ha SOL OCH VARMT......


Tror lilljäntans föräldar får hämta henne ikväll...

 Hon är inte helt pigg, börjar bli lite snuvig och hostar, så då är det väl bättre hon får vara hemma med sin Mamma och Pappa.....

Ja, så får det bli...bjuder dom på mat så blir dom nog glada..


  


Man är inte så ung längre så man orkar inte hur länge som helst, iaf inte med detta väder... Sol så klarar man det mesta...   ;)


Kramizar Alla därute i regnet Lena



 
 
Maria

Maria

25 juli 2010 16:09

Hej

Japp, systemkamera införskaffades mad anledning av Romresan, som tyvärr blåste bort i ett moln av vulkanaska.. :o( Men kameran är kvar, och det är kul att kunna ta lite fina bilder. Kameran är en Nikon D3000. Den är inte den mest avancerade, men en bra nybörjarkamera tycker jag. Såg att de hade en drive på dessa nyligen, hela paketet för 3800 tror jag att det var...minns inte vilken av kedjorna...kan ha varit SIBA. Men när jag köpte, då det endast fanns ord. priser att tillgå, så var Mediamarkt billigast. Men det lönar sig att kolla runt.

Ha det bra//Maria

http://kicken-08.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards