lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Måndag...

Av Lena - 26 juli 2010 10:46


....talar om det ifall ni inte vet att det är så...  :)


...och jag går in på min 3:dje semestervecka....

Undrar lite vart värmen har tagitg vägen, tycker nu att den ska komma tillbaka..

FÖR JAG VILL HA VÄRME, SOL OCH BAD !!!

  

Så ska min Semester vara...hade ju jag bestämt ju !!!!! :/


Ja, ja blev en rejäl sovmorgon för mig idag, sov till nästan 10 !!!!

Har jag inte gjort på väldigt länge, det var väl lilltjejen som tog musten ur mig... Gobiten då, göra så med Farmor

.....Men det var skönt !! :)

... eller så är det vädret :/

Hörde inte att dotra var hem tidigt, hon glömt nåt, blev inge förvånad över det, att hon glömt nåt alltså....bara att jag inte hörde henne.... ;0


Men vad hittar man på idag då !!!???


Jo då, jag har en Plan !!

 

Ska städa nere i potatiskällaren...

låter inte det roligt ??!!

Han jag bor med tror att man ska förvara däck där...!!!!!!

Så jag ska fixa så dom får bättre plats eller rättare sagt att så jag får plats att ta mig fram till potatisen.....

skulle väll han ha gjort egentligen men då blir det ju inte gjort....  :(

Så då gör jag det själv....


Sen finns det ju en massa ogräs, på hela uppfarten som jag inte ens har brytt mig i

det brukar jag ta bort, med i år ids jag inte...

...få se om jag gör det eller inte....

Är ju snyggare om det inte är ogräs där...eller ??!!


Baka dom där bullarna som jag har tänkt i flera dagar ska jag väl oxå göra, tror jag hellre gör det än fixar med ogräs...

...ja så tror jag det får bli...


En helt vanlig semesterdag alltså när inte solen är framme....


Kramizar Lena





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards