lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Planen fungerade...

Av Lena - 26 juli 2010 22:06


Mulet var det idag men lite varmt iaf, inte så kallt som igår....

Alltid något  :)

Jag har gjort det jag planerade i morse, duktiga Jag !!


Det blev såååå fint i potatiskällaren...

Nu får däcken oxå plats - såg att det var mina -   ;0)

Opppss !!!!

Men nu så har jag en massa skräp istället, men det åker jag ner med till återvinningen på Onsdag när dom har öppet, lite mer kanske jag hittar som jag kan ta med......


Bakat bullar har jag oxå gjort det blev 111 stycken, några mindre nu, för jag har provsmakat....  Gött !!!!

Så imorgon har jag äntligen bullar till kaffet igen  ;)


  


Jag har även målat två krukor vita som förut var blåa, ska ha dom i köket och vill då ha vita krukor...Ska nog måla dom stora svarta oxå....

Behöver köpa mera spray färg...


  

Blev faktiskt riktigt bra...... :)


Riktigt nöjd med min Måndag...


Kramizar Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards