lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Var är SOLEN ???!!!

Av Lena - 27 juli 2010 10:00


Nu börjar jag tröttna på detta väder :/

Jag vill ha SOL 

  

Jag har ju beställt sånt väder till semestern ju !!!!


Men man får väl hitta på något annat än att

SOLA O BADA DÅ !!!


Har ju ogräset kvar, men det är ju så trökigt, det kommer ju upp nytt på en gång igen ju, så jag tycker inte det är någon idé :/

så jag tror jag stryker den från listan för idag iaf....


Men jag ska iaf försköka laga ett par byxor åt dotra.....

om det går, bara "lite" trasig eller sliten är nog mera rätt ord !!!!!


Och måla en pall - vit - den ska få vara i köket...


Undrar om jag ska planera in något mera    

gick ju bra igår så varför inte...

Det går så bra när man är själv hemma att göra en massa saker..

som "måste" göras eller hittar på för att ha något att göra....

Så kan det oxå vara :)

 jo jag vet....


Jag städar i tvättstugan och gör klar den första delen...


INTE klart där än !!!

Förvånad, inte jag iaf..

..... Blir väl nån gång....

Men jag kan ju iaf göra klart i först delen, som sagt och sen köpa skåp och en bänkskiva....så det händer något därnere.... :)


De bästa idag.... jag får ju en bulle till Kaffet idag...inte helt fel   ;)


Så Kanske min dag ser ut idag , vem vet !!!!


Kramizar därute Lena

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards