lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Såja, nu så börjar det lika nåt....

Av Lena - 27 juli 2010 19:14


....den lilla solen tittar ju fram på oss  :)

NICE....


Fast varmt har vi ju haft idag ändå, så jag tog min lilla f.m fika ute på "altanen" eller där möblerna nu står...på "min parkering"


  

Gott det var med bullar till kafet då.....mumms !!!


Lagade dotras byxor, få se om det håller....  :/

Är inte lätt att laga sånt som börjar slitas ut i tyget...inget att sy i precis...

Duger väl ändå :)


Målade pallen Vit...

fast först så skruvade jag ihop den, IKEA är bra grejer det :)

Så en gång till ska den bara målas, sen så kommer det nog en bild på den med....


Inte för jag vet ifall ni är intresserad, men jag tycker det är kul,

både att skriva lite och sätta ut kort...på min dag :)

Fast jag tycker det är lite synd med envägskommunikation :/


Så det skulle faktiskat var kul ifall någon gjorde ett avtryck att ni tittar in hos mig !!!!

 

SEN KOM SOLEN !!!

Äntligen..... :)

Blev att slappa i solstolen en stund då, och så har jag kollat i min foto tidning.. ;)

Intressant vad man kan göra med sina foton i kameran, det kan man även göra i den jag har, så jag leker lite med den så länge...  ;)


Sånna Foton finns på min andra blogg om någon är intresserad att kolla..


lenasfotoram.blogspot.com


Blev inge mera uträttat så tvättstugan får vänta lite till innan uppfrächning....

Men va gör det, ingenting....

Ska ha nåt att göra i morgon oxå...


Sen på Torsdag har I och jag funderingar på en liten Roadtrip  :)


Kramizar Lena





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards