lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Följt dotras resa..........

Av Lena - 28 juli 2010 17:07


.....På f.b :)

Dotra är på väg eller nu är hon nog framme i Gäteborg eller nåt...!!!

Så hon har skickat mms till f.b några gånger under dagen och det är sååå kul att följa henne,

känns som man var med....... :)


Så Roligt har jag det på min semester.....  :)

Moohaaahaaa...


Blev Sol idag, oj man blev lite förvånad...lite stackmoln och dis ivägen ibland då....

så jag stannar hemma och solar...Varmt

Skulle nog ha varit ner till sjön änndå !!!

Men jag passar iaf på att tvätta och så åkte jag ner till sopstationen med skräp.

Duktiga Jag...!!!!

Sen åkte jag faktiskt  ner till stranden, vattnet var jätte varmt och skönt blev kvar någon timme.... Svägerskan var ju där....  :)


Har nu inhandlat till matsäck för i morgon ska Inger och Jag ska ut och åka lite bil...

Ska bli skojigt.... Kameran med, så blir det nog foton sen...Kanske !!! :)


Ska snart ner och måla pallen en gång till, så är den väl klar sen då...att få flytta in i köket... Blir nog fint det.... :)


Blev en cykel/foto tur igår kväll, jätte skönt va det ute och många som flanerade på stranden, få se om jag gör samma sak ikväll.....


Kramizar Lena


 
 
Ingen bild

Sandra

28 juli 2010 23:41

Det blev inte kort hela dagen som jag tänkte. Jag tröttnade lite.. Crossen va tydligen inget att ha :(
Och GPS:en ljög för oss så vi har suttit några timmar i onödan i bilen idag.. Tråkigt! Men nu är vi på hotellet (i Trollhättan) och ska sova. Imorgon blir det Liseberg och shopping i Göteborg! :D
Ha så kul på roadtrippen med Inger! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards