lenasfotoram

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Lena - 6 oktober 2010 21:52

  

Som jag skrev för ett tag sen så var jag med i två foto tävlingar, den ena gick jag inte vidare i...  :(

Men den som var på Sandvikens Intranät är nu äntligen avgjord...

Det var 11 bidrag med och tävlade med olika många foton...


Dom här bilderna var mitt bidrag...

Temat var: Runt Storsjön


  


  


  

Och Jag kom 4:a ;)

Vann en mössa och två bio biljetter....  ;)

Jätte Kul, Tack alla som röstade på min foton ;)


Kramizar Lena



Av Lena - 6 oktober 2010 19:31


Ibland så blir det inte som man tänkt... ;(


Men vi har väl gjort det bästa av situationen Thea och jag idag..

Hon vaknar redan 6.20 hon hostar väldigt mycket, tufflan

Hon sov hela natten iaf skönt det....

Men hon låg kvar i sin säng o pratade och myste tills halv 8, Jag låg i sängen som står där bredvid och lyssnade på henne, mysigt faktiskt  ;)


Men inte har hon varit sig själv idag, lekt har hon gjort och

kollat på barnprogram på tv:n små stunder o vilat....

Inte varit nå grinig, bara när hon gjort sig illa då blev det visst jobbigare än vanligt, det kan man ju förstå....


Själv har jag haft en dunder huvudvärk hela dan, så det blev ingen uppdatering av hemsidan för mig.....   ;(

Sov lite middag med Thea istället :)


  

Det syns att hon inte är helt piggelin, mössan hittade hon i väskan när vi letade efter kläder till henne i morse...

Den gick sen inte att ta av, kanske den var skön att ha på ;)


  

Var är Thea ??????

Leka tittut gick bra det..... ;)


  

Gick upp och myste med katterna....dom tycker visst om henne och hon om dom...hon blev jätte glad när vi skulle upp dit.....


  

Knoll låg i fönstret när i kom in, så mysigt...hittade han där igår oxå men då var det blommor där och han låg så fint bakom dom, jag tog bort dom så han skulle få bättre plats....  :)

Han fick bråttom ner när vi kom in...


  

Hon kunnde faktiskt sitta stilla ibland idag, satt så här när jag fixade mat idag...

Som inte var så speciellt gott, jag tyckte det...spagetti och skinksås, hon åt lite spagetti iaf... var inte så hungrig idag....

Vällingen gick i som tur var...


Febern är kvar nu på kvällen så vi blir inne i morgon oxå...inte kul ;(

Men vi får kolla på barnprogram igen då...och så leka naturligvis...hoppas att feber går ner i morgon.... åker hem med henne i morgon e.m så får hon sova hemma när hennes föräldrar kommer hem någon gång under kvällen....


Synd jag inte vet hur man gör när man vabbar till ett barnbarn :(

Lite synd att semesterdagarna bara försvinner så här :(

Men det är ju som det är med det, jag får ju mysa och rå om henne iaf... ;)


Kramizar Lena


Av Lena - 6 oktober 2010 08:59


....Jag låg på BB för första gången, ut kom en liten söt pojke !!!


Som idag fyller 30 År... !!!??

Helt otroligt va tiden har gått fort...


Grattis Peter på din stora dag !!!

 

  


Hurra, Hurra, Hurra, Hurra.....


Kramizar Din Mamma

Ovido - Quiz & Flashcards