lenasfotoram

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Lena - 3 oktober 2010 19:52


..och jag behöver inte ställa klockan till i morgon bitti...Nice :)

  

Har ju en semestervecka att se fram emot tillsammans med lilla Thea   

bara jag inte vaknar av en katt igen då... :(


Mysigt idag, bara varit med Thea...vad skulle jag annars göra !!!

Skapligt väder har vi haft idag inte så kallt....

Ute lek på f.m en liten stund bara, hon är så jätte snuvig...men lite luft är ju inte helt fel...lekte inne och åt mat...skulle sova eller, nähä inte det inte..

Jaga katter blev det.... ;(

Hon sov nog en liten liten stund iaf...

På em gick vi ut ett tag, tog en långpromenad..hon är grym att gå ;)

Såg hästar, kaniner, hundar och en katt ;)

Ekorren han hon nog inte se, vi kollar igen imorgon...

"våran" hare har inte heller synts till nå idag...hoppas på en annan dag då....

Theas föräldrar är framme i Rom, och har redan hunnit med att se en del...

tänk så smidigt det är med sms ;)

uppdaterad på en gång...


Blir nog tidigt i säng för min del oxå, för nu är det nacken och ryggen som värker...tänk att det alltid ska göra ont någonstans...blir tokig :(

Men vi tar nya tag i morgon...

.....undrar va vi ska hitta på för något dårå ????


Kramizar Lena



Av Lena - 3 oktober 2010 13:35


Ja, jag säger bara KATTER !!!

Här sover man i godan ro även lilla Thea...och vad hör jag kl halv 6 i morse...

MJAU !!!

Men va f*n....

Går in dit och kollar vad som är fel...Den gråa var det som jama...

som ALDRIG jamar annars..

Kommer och kelar, den svarta vid namn Stella finns inte i rummet ens ???!!!

Kommer när jag öppnar....undrar vart hon varit ???

Tror dom hörde lilla Thea...dom gillar ju henne... :)

Stänger dörren efter mig...går och lägger mig igen...

hör efter en stund ett krafsande på dörren...

AAhhhhhh, vad gör dom ???

Slutar efter en stund, tyst...

Vem kan inte sova mera sen då....

 JO, JAG LIGGER KLARVAKEN OCH LYSSNAR !!!

När Thea sen vaknar vid 8 så är dörren öppen till katterna !!???

KAN KATTER ÖPPNA DÖRRAR !!!????

För bägge två är i Theas rum och ligger och trycker under dotras säng långt in i hörnet.... ????!!!

Fattar jag inte hur...  ???


Sen när hon ska sova middag har jag fullt sjå att få ut dom därifrån...

Det går när jag puttat dom i rumpan...från baksidan av sängen då, där får jag försöka sticka ner handen lite försiktigt, tror dom flög ur rummet...

Den grå - Knoll - springer ner och den svarta - Stella - gick in till sig...

Sen tappar jag bort den gråa finns ingenstanns... ???

Låg ett tag under våran soffa nere, men sen var den borta ???

Haha....

Vete fan hur det gick till men jag såg en tass under soffan, han hade klättra upp just under soffan på en bräda och höll sig fast med en tass i golvet... för att få loss honom så fick vi skaka lite i soffan, jag trodde han satt fast..brädan är väldigt liten och katten är ju stor....

Nu är dom bägge i sitt rum och Theas dörr är stängd...

En sak är då säkert, det är katterna som kommer att göra mig mera gråhårig än var jag är.....  ;(

Ja, se katter, om dom inte var så rädda....så skulle det ju inte vara så bökigt, eftersom dom gömmer sig på så konstiga ställen !!!!

Försöka mysa lite med dom i kväll, så kanske dom inte jamar i natten iaf...


Tror tösen äntligen har somnat undrar om hennes farfar oxå gjort det.... ??!!


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards