lenasfotoram

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Lena - 26 oktober 2010 20:24


Försöker vara rolig nu jag.....  :)

Om ni inte fattar så går det programmet på TV:n nu och så är jag äntligen hemma i min kära soffa.... Haha :)


Nu så har magkänslan blivit normal igen då och så sov jag

som en stock i natt, som jag sällan gör...

så skönt !!


Varit in till dotera på sjukhuset.....

Haha hon är då för rolig hon,

ligger och små pratar med de gamla tanterna... :)

Så det går ju ingen nöd på henne....

Ingen mera fraktur iaf, som tur var...

Tack alla som hjälpte mig att hålla tummarna ;))))

Kanske hon får prova med kryckor i morgon då, blev inget idag....


Nu så, har det varit mycket privat så det räcker för ett bra tag....

från mitt håll iaf.......

Tycker att ni som läser kan göra en liten kommentar,

får några ibland och det är ju jätte kul..:)))

kom bara ihåg att gå tillbaka ifall jag svarar er....;)


Ska bara visa en sak som jag önskar mig av tomten !!!

 i fall han kommer förbi hos mig i jul ;)


Vadå...

ett objektiv till kameran ?????

Näääää....

Det är en Kaffemugg ;)

Läcker VA ??!!


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards