lenasfotoram

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Lena - 30 oktober 2010 15:13


...Välbehövlig Paus !!!   :)


Inte så farlig, jag tar det lugnt, så ingen ska behöva oroa sig.... ;)


Fick så trevlig främmande, eller dotera fick !!!

Tur man har Gevalia hemma då...


Hon fick lite godis och denna underbara blomma, av sin farbror med fru...

Så jätte snällt !!!!


  

Fotar den med min nya Cloes up-lins nr 10

Så jag gör lite annat än listan oxå, roligar då.... ;)


1. Stryka jätte mycket 

2. Göra rent mina sommardäck, ja fäljarna då !!!!! ;)

3. Städa Tvättstugan innan jag tvättar igen.... !!!

4. Måste även städa i skafferiet, har ett sånt där stort och bra, men nu är det huller om buller därinne... ;(

5. Försöka få ner doteras säng....

6. Visst ja, Mat måste vi ha oxå :)

7. Har inte städat sonens f.d rum än efter katterna, fy på mig... det ska oxå göras

8. Ska vinter fixa cykeln, dax att börja GÅ till jobbet !!!

9. Bilen ska väl oxå få sitt innan vintern eller ?!?!

10. Sen är det dax att ta ett glas vin !!!....Wallis i kväll ju.... ;)))


Som ni ser så krymper den lite iaf..... ;)

Få se om jag gör nå mera eller om jag hoppar till steg 10 !!!!?  ;)


Kramizar Lena

Av Lena - 30 oktober 2010 10:51


...sitta här egentligen......  ;/


Men jag har ingen lust alls att göra det jag ska.... :(

Men jag måste ju....

Ska Bara.............................. först !!


Min Lista !!!

Ni får gärna kopiera !! ;)))

 

1. Stryka jätte mycket

2. Göra rent mina sommardäck, ja fäljarna då !!!!! ;)

3. Städa Tvättstugan innan jag tvättar igen.... !!!

4. Måste även städa i skafferiet, har ett sånt där stort och bra, men nu är det huller om buller därinne... ;(

5. Försöka få ner doteras säng....

6. Visst ja, Mat måste vi ha oxå :)

7. Har inte städat sonens f.d rum än efter katterna, fy på mig... det ska oxå göras

8. Ska vinter fixa cykeln, dax att börja GÅ till jobbet !!!

9. Bilen ska väl oxå få sitt innan vintern eller ?!?!

10. Sen är det dax att ta ett glas vin !!!....Wallis i kväll ju.... ;)))


Men nu är det så att


JAG HAR JU HELA HELGEN PÅ MIG !!!

eller nästa, o nästa o nästa eller !!??!


MEN FÖRST EN KOPP KAFFE !!!! ;))))


Ha en trevlig Lördag alla.... :)


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards