lenasfotoram

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Lena - 27 oktober 2010 19:56

                      Blev lite kallt på fotokursen, i alla fall om händerna   

måste skaffa vantar som man kan ha när man fotar...


Fick idag lära oss att det är lite svårare att fota när det börjar mörkna,

märkte väl det !!!!

Många suddiga kort !!!!!  :(

Men efter lite förklaring och tips så tror jag att jag förstår,

Svårt att förklara men jag tror jag har lite kläm på knapparna ?!?!


En hemlig sten med en nyckel i blev en av mina bilder...som inte blev suddiga !!


  

Läckert när det blir suddigt där bakom, sånt gillar jag.... ;)

Fick en liten läxa igen då.... ;)


Sen var jag iväg med Dotras bil, den ska lagas det är något med bromsarna....

Hämtar den i morgon, om den är klar då vill säga....


Tror jag letar reda på kudden tidigt i kväll....och det varma sköna täcket...

fast inte riktigt än..... ;)


Kramizar Lena





Ovido - Quiz & Flashcards