lenasfotoram

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Lena - 20 oktober 2010 18:42


Fick ett tips av en kompis

 Lena på nygårds


Buzzador.com


Gå in och kolla vetja, om man har tur så får man hem lite prover på allt möjligt...

Roligt ;)


Idag har jag iaf kollat lite på min kamera och lite inställningar

OCH JAG FATTAR... ;))))

Men jag ska ju komma ihåg oxå, men det är en anann sak och att det

fungerar som jag vill !!!

När man väl sitter där och läser och kollar och så fattar man, då är det väldigt roligt blev förvånad själv faktiskt   ;)

Hahahahaha ;)


Så på fredag ska jag göra Läxan som vi fick på fotokursen, fota då alltså ;)

för på Lördag bär det av till Gysinge med Sandvikens fotogrupp,

vi ska fota vatten i rörelse....

NICE   ;))))


I morgon tänker jag ta och åka in till stora staden Sandviken ;)

Listan börjar bli lång igen....

Tror jag landar hos papsen oxå innan hemfärd....


Solen var framme idag iaf, men det börjar bli kallt och rått !!!

Det gillar jag inte,

iof så är det inge fel när det är kallt men man måste ha rätt käder då och snö !!!

Men det kan gärna vänta lite til, även för mig som börjat gillar vintern ;)))


Idag har jag äntligen invigit mina nya brillor som jag köpt på ÖB...

För väldigt länge sen !!

Ser skapligt bra på nära håll,

men det börjar även för mig att bli lite suddigt,

får liksom ställa in ögon och armar...

Köpte ett par RÖDA snygga och så idag kom jag ihåg dom när jag skulle läsa lite om läxan.....

STORA bokstäverna blev då... Hahaha


Nä nu ska jag ta min nästan dagliga dos av O,boy

Varm idag ;)


Nu blev det lite surr, surr igen då....

Men det är väl så livet är.... :)


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards