lenasfotoram

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Lena - 4 oktober 2010 19:44


Härligt att bara mysa en hel dag, och så har vi har flera dagar kvar att mysa på...

Nice ;)

Hon är då för härlig den lilla tjejen...så snäll ;)


Vaknade 7 i morse sen la vi oss i hennes fasters säng som står i samma rum som hon sover....

låg där och myste och pratade till halv 8 ;)

Frukost - lekte inne - sen gick vi ut på promenad, hon drog en traktor efter sig hela vägen, möte gammelfarmor och lilla hunden Hugo...

Sen var det dax för matlagning...

blev Korvstroganoff och Ris....gött var det iaf....

Sen var det en middags lur på det, hon somnade på engång i 1½ timme ;)

Passade då på att vika tvätt m.m och mysa lite med katterna..

e.m tillbringade vi nere i Vikingabyn...

Cyklade dit och åt våran mellis där nere....mysigt, bara vi där...


  

Hon var lite fundersam varför hon inte fick en haklapp på sig !!!!


  

Stannade och lekte lite, lite styrkeprov här....och hon fick omkyull den....

....starka tjejen !!!


  

Så här glad har hon varit hela dagen ;)


  

Här provar hon en vikinga stol, ville inte titta upp på mig när jag knäppte...


  

Här gillade hon att klättra upp på stegen, sen hoppade hon ner...

med hjälp av mig då naturligtvis......!!


Cyklade sen ner till sjön och kollade på alla gässen, usch va det blåste där då...

blev inte så långvarig där...

Hemma igen där var det varmt och skönt....

Så vi har vairit ute nästan hela e.m

Lekte sen med farfar en stund, när jag var och handlade...

Köttbullar och Bandspagetti till kväller, oj va hon åt då.. ;)

Mys i soffan.... Välling....Sover nu...


Ja, så har min dag varit, helt underbar...

Känner mig lite trötter bara ;)


Kramizar Lena

Av Lena - 4 oktober 2010 12:09


....Kan jag ju inte påstå att dom är...

Men va snabb dom var när jag var in nyss och fixade vatten och i lådan...blääää :(

Dom trodde att dörren till Thea var öppen, men si det var den inte hon sover middag, med stängd dörr !!

  så dom vände och gick in till sig igen... Haha

Så kan jag passa på att sitta här vid datorn och vila lite !!?

Men det är väl inge jobbigt med henne, så snäll så..... ;)

Gobiten....

När hon vaknar ska vi ut och cykla lite...se vart vi hamnar - kameran med förstås...

Är en sån fin och härlig höstdag idag, sol bara lite kallt... som det ska alltså !!


Här kommer iaf en bild på de små tuffingarna jag har här hemma...


  

Den svarta heter Stella och den grå Knoll

(Knolls bror hette faktisk Tott och var svart men finns inte längre, han var deras första katt, Tott alltså)

Dom är jätte snälla.....  !!!!!!  :/


Kanske kommer flera bilder på dom, men inte så lätt att fota dom när dom ligger där under bordet och trycker.... ;)

Nä nu tror jag att jag gör som lilla Thea och tar en siesta :)


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards