lenasfotoram

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Lena - 16 oktober 2010 19:54

Varför vadå ????

Klart jag skriver en rublik som är intressant ;)


Lördagen snart till ända, så man kan ju fundera varför dagarna på helgerna går så fort......  ;(


Lovade en bild på kakan.....

Den var jätte god, blev faktiskt godare ju längre den stod framme...

Blev godkänt av lilla Thea med ;)


  

Vit Chokladtårta med varma hallon ;)

Mmmmmm   :)


Även jag fick en pressent idag.... hmmmm ;)))

Jo, jag fick det av lilla familjen för jag tog hant om lilla Thea när dom var till Rom och att jag hade sonens 30 års kalas....

Så jätte snällt, Tackar jag jätte mycket för.... Tack Peter o Maria :)


    

Vinet köpte dom i Rom, och en liten, liten blomma och en liten, liten ostkrokspåse...dom vet att jag bara älskar ostkrokar.... jammi :)))


Tog en tur i trädgården men kameran...

Testade lite nya knappar...


  

Fokus på det skruttna äpplet och suddigt där bakom...


    

Nu gjorde jag tvärtom, fokus där bakom och suddig framför...

Riktigt roligt faktiskt....

I morgon kväll börjar fotokursen....  ;)))


Fotade på en liten blomma som fortfarande lever...


  


Ha nu en riktigt trevlig Lördagskväller...

Själv så blir det nog natta tidigt, är fruktasvärt trött :/


Kramizar Lena






Av Lena - 16 oktober 2010 13:20


...många år till ?????!!


Ja, som vi skrattade i går kväll, så lever vi alla minst 100 år till !!


Tog bussen in till Strora Staden !!!!


Fint litet hus dom bodde i, iof såg man inte utvändigt så mycket var ju mörkt, men därinne var det så fint...

Vi var 10 från vinringen och så två kompisar till M, var där...

Rundvandring och mycket prat och skratt blev det

som det blir när vi träffas....

Men jag var då förbanat trött när vi skulle åka hem, tror jag somnade innan huvudet landade på kudden...

Foton kommer så småningom på Vinrings hemsida


www.123minsida.se/Vinringen


  

Här är några av det 10 flaskor jag fick...... ;)


Jätte god mat fick vi som M gjort och dryck då som alla haft med sig själva....

Ni kan ju tänkar er att det var vinflaskor lite överallt, haha ;)

Och så kakan till kaffet, åååååå säger jag bara, kan säga att den tog slut !!!! ;)

Mummmmms !!!!


Den har jag gjort idag med, den får ni se senare för jag är inte riktigt klar...

Är ju födelsedag här idag igen!!!

Säger Grattis till min Sambo då.... ;)

Lilla famlijen kommer på fika och dotra när hon jobbat klart....


Snart äta lite mat då, sambon önskade sig pannkakor !!!??

PANNKAKOR när man fyller år ???!!

Ja, om man fyller 5, Kanske !!!!!!!

Men det kan jag bara tala om att det inte blir....

Det gillar inte jag, och eftersom det är jag som gör maten så blir det kalops istället....lite godare då ;)


 Tror jag tar kameran och går ut sen, innan det kommer främmande..... ;)

Ha en fortatt trevlig Lördag...


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards