lenasfotoram

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Lena - 25 oktober 2010 21:45


...iaf för idag... Haha

Nyss varit in till henne, var svårt att lämna henne där...

Ja, ja, jag vet att hon är vuxen...

Vet ju själv hur det är att ligga på sjukhus :(

Inge kul alls...

Men hon är vid gott mod ändå hon...

Hon var lite rolig när vi pratade med doktorn om hur hon mådde igår,

då svara hon:

Jag tror att Mamma mår sämmre än mig !!!!?

Hur som helst så har hon det bra där iaf, så kanske även jag kan sova inatt,

 räcker med en vaken natt....   !!!!

Hoppas att hon kan sova med alla tanter som låg där, som kanske snarkar..!!

Men som tur tog jag ju med hennes hörlurar, då kan hon ju ha dom på sig... Haha


Så har hon ju datorn med en massa filmer på, så jag tror att det inte går någon nöd på henne....  ;)


Hon får inte svar på röntgen fören i morgon bitti, men hon ska ligga stilla iaf...

HOPPAS bara att det inte är någon mera fraktur....

Håller tummarna för det.... !!!!!!!!!

Hon är mest rädd för att inte bli bra tills vintersäsongen börjar.... !!!!


Var även in till sonen och hörde hur det var med han,

det var ju han som hittade henne

 och fick hjälpa henne innan hennes pappa kom...

Det var ingen fara med honom, men lilla Thea har feber igen,

det fick hon ju när hon var här i Söndags, kan vara förkylningsastma...

dom har fått en remiss.....bara vänta på en tid då !!!


Ja, ja tror det inte var någonting mera... ;/

Tänk att det alltid har varit så här när sambon har åkt bort på jobb,

så händer det en massa hemma när man är själv,

 inte första gången det händer...

Så nu har jag "förbjudit" honom att jobba borta !!! Haha...


God natt alla Kramizar Lena




Av Lena - 25 oktober 2010 17:05


En extra ledig dag, skrev jag på f.m ??!!

I helskotta heller....


HC ringde fick en tid, ingen ambulas...

Nähä ?!?!

Bilen, ja..ja

Tog ett tag att komma nerför trappen...

In i baksätet på hennes bil, gick bra faktiskt efter omständingheterna !!!


Väl på sjukhuset kom dom ute med en säng !!!

Jo då det gick över förväntan,

men att se sitt barn ha så ont :(

Det skär i ens hjärta då och magen...inte kul det :(((((

Har hellre ont själv faktiskt !!!


Var och parkerade bilen,

när jag kom tillbaka så var hon redan inne på ett rum och doktorn var där

.....remiss till Gävle..

Säng ut till bilen igen då, och krypande in i baksätet...

Hon börjar bli haj på detta, dotera....

Hög smärtgräns tror jag...

Gävle sjukhus !!

Rullstol, gick faktiskt bra det med

 men jag tror det var sämmre med chaufören...  :)

har inget körkort på en sån....


Röntgen.....sen till Akuten...

Där sattt jag och väntatde och väntade...

Sen gick jag för att leta reda på henne, jo då hon låg så fint i ett rum där, hade fått något åt smärtorna....

En liten fraktur vid ljumsken ungefär.... tror den ska läka av sig själv...


Nu väntar hon på en annan röngen, så dom ska se bättre, vid höftkulan...

hoppas innerligt att där ingenting är fel,

 för annars blir det operation...

det vet jag mera om senare, för jag är bara hemma och vänder....

mat o vila lite...


Packa till henne, för hon blir kvar där ett tag nu då,

hon kan ju inte klara sig själv, och jag måste ju jobba jag..... ;(


Och som tur är så har det iaf inte blivit sämre av att vi inte åkte in i går,

 men vi trodde inte att det var så alvarligt......

 Vi fick överalat henne både doktorn och jag att hon skulle stanna kvar nu....

Tror inte hon tycker det är någon höjdare, men jag förstår henne !!


Nä, nu ska jag packa lite och åka hem till henne och packa resten, hoppas jag kommer ihåg allt ??!!

Ska köpa lite tidningar och godis oxå....  ;)


Kramizar så länge Lena

 

Av Lena - 25 oktober 2010 09:56


...fast en orolig sådan då...

för den där magkänslan sitter kvar än :(

Skulle ha åkt in i går, jag vet det...men vi/hon trodde inte det var så alvarligt :(

Jag är hemma med henne idag, kan inte lämna henne själv.... !!!

Vård Av Vuxet Barn = VAVB  eller ????


Dotra sov skapligt i natt på en madrass nere i vardagsrummet...

Snart så ringer dom från HC så får vi se om hon får åka in med ambulans,

 tror inte att jag får in henne i bilen...

eller det går ju inte... :(

 hoppas på röntgen då !!!  :)


Hon är vid gott mod ändå...

 och MC ska inte säljas säger hon...

 hmmmmm ?!

DET VAR JU SÅ KUL... säger hon

Ja, ja........ :)


Kramizar så länge.... Lena








Ovido - Quiz & Flashcards