lenasfotoram

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Lena - 23 oktober 2010 20:32


...eller är det början på vintern !!??

Hur som helst så har det varit en helt underbar dag,

 med sol och minus grader...


Fotokursen idag var i Gysinge.....

Kläder var ju största problemet.. 

 tyckte jag tog på mig för mycket men det gjorde jag inte,

var där i 3 timmar + restiden då....

Fick skjuts av en kille här från Årsunda som går i Sandvikesgruppen...


Vi skulle prova att fota vatten i rörelse,

utan att använda AUTO det är förbjdet...

Alla dessa inställningar, men tror jag har fått lite kläm på dom iaf.... ;)


Det var min dag det, blev inte så mycket mera än så....


Hoppas eran Lördag har varit lika underbar, dela gärna med er ;)


Vill ni se smakprov på foton från idag ????

Gå då in på fotoramen...


lenasfotoram.blogspsot.com

 

Klicka på länken så kommer ni dit ;)

 

Kramizar Lena







Ovido - Quiz & Flashcards