lenasfotoram

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Lena - 4 september 2010 18:57


Men vilken härlig dag det blev idag då !!!

Blå himmel och en stor sol, inte helt fel...

  

Efter att jag fixat lite i trädgården - tar resten i morgon, tror den ligger kvar då !!!

 så gick jag på en promenad, längs med våran härliga strand..

Här kommer bara några foton som jag tog...


  

Så härligt det är nere vid våran Strand, här är jag vid Lund jag började där...i ena ändan av stranden... ;)


  

Går längs stranden, börjar bli varmare och varmare.... ;)

Här räknar jag till ungefär 100 gäss !!!!

Objudna gäster :/


  

Träffar Kicken och hans matte, här fick han bada lite så jag han med att fota...Såg då väldigt kallt ut...


  

Tur dom flyttade sig när jag kom !!!!



  

Här är jag i andra ändan av stranden...  "simmbryggorna"


  

Måste sätta mig att vila på trappen till omlädningahytten :)

Så hann jag med att fota när dom flög iväg... här fick jag det till 300 ungefär.... :/


Sen gick jag faktiskt vägen hemmåt igen, blev ju helt slut...

fasiken va varmt det blev...

Hade jag haft snygga boxertrosor så hade jag tagit av mig jogging byxorna...??!!

Mohahaha

Inte gått genom byn hem då.... ;)

Synda jag inte had några pengar med mig, var så törstig att en öl hade inte suttit helt fel, när jag gick förbi vid Wallis...

iof har jag ju köpt på krita förut !!?

Men jag är ju snart hemma...


  

Äntligen hemma efter 2 timmar promenad...

Vatten, vatten....så törstig !!!!


Kolla gärna in min andra blogg, ligger andra foton där !!


Lenasfotoram.blogspot.com


Klicka bara på länken så kommer du dit... :)


Hoppas ni har en trevlig Lördags kväll


Kramizar Lena





Ovido - Quiz & Flashcards