lenasfotoram

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Lena - 12 september 2010 15:07


...Nä, så heter den väl inte eller ????


Vilodagen var det visst, glömde bort det...

Tänkte inte på det i morse när jag började städa.... !!   ;(


Jag är så där "gammalmodig" eller nåt !!!

För jag höst städar... !!!

 vet inte hur många som gör så nu för tiden...

Ja, men vad innebär det då ????!!


Inte vet jag egentligen, men för mig är det att tvätta fönstren och sätta upp nya gardiner, damma överallt där man kommer åt och har lust med

 - som krymper för varje år kan jag säga, lusten alltså -

och så golven då...

Idag blev der bara köket !!!

Göra Höst helt enklet, på våren gör jag samma sak..

Därimellan så städar jag inte !!!

Jo, det är väl klart att jag gör !!!!

Men nog om Städning nu....

 Vilodag var det ju, så lite vila blir det nu när jag bloggar och kollar på foton.... :)


Igår Lördag...

  Kom ju sonen och lilla Thea hem...   ;)


  

Hon har då fått mitt hjärta att smälta den lilla tösen... Underbara "unge"

Glad för lite mat här då..Yougort och äpple !!!

Snart så kommer hon en hel vecka till oss....

Oj, va vi ska mysa då hon o jag.... ;)


  

Att stenar kan vara så roliga, dom är ju både hårda och kalla ????

Ja, det tyckte hennes Pappa oxå !!!

Släktdrag ?!


  

Kul att gräva stenar oxå...finns ju ingen sand att gräva i än !!


  

En liten, liten hare har vi fått på gården...Är här nästan hela tiden...

Här smög jag

 - ja jag kan faktisk göra det !!! -

så jag kunde ta några kort på honom......


Kolla gärna in min fotoblogg - Söndag och fototriss igen, tema Hård -


Lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena

 

Ovido - Quiz & Flashcards