lenasfotoram

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Lena - 23 september 2010 20:09


....var det i natt.....?!?!?!?

Va är det me derå???

Jag brukar skylla på månen när jag inte kan sova...!!!!

Ofta så är det fullmånen som spökar, dom gångerna oxå..

eller????!!!

Klart det är ;)

Men jag vet nu va det var för fel igår när jag var sugen på godis...

Fullmånen = Varulv

??????????????

Varulvar suger blod, men jag som är så snäller, suger i mig godis istället...

eller ?????!!!

Visst så är det :)

Nu blev det sånt där svammel igen då....

  


Men nu är det iaf bara en dag kvar denna vecka att jobba !!!!!

Så snart är det helg.... !!

Kan inte tro att så många missar det ;)


Den börjar med att gå till Wallis i morgon kväll, trubadur där...

  

Sen har jag lite att pyssla med under Lördagen oxå, som vanligt på helgerna...

Men det tar vi en annan dag....

Ska ha något att skriva om i helgen med

Slut på Svammel...


Kramizar Lena





Ovido - Quiz & Flashcards