lenasfotoram

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Lena - 16 september 2010 20:29


...byxor och en lins :)

VA !!!!

Byxor vet alla va det är men Lins ????

Börjar med Linsen då...

Läste om detta lins i min nya bok och fick även ett tips från en bloggvän på fotobloggen.. ;)

Närbildslins heter det eller close-up lins..

Man sätter den på objektivet på systemkameran då... inte ögonen ?!!

Så kan man fota nära... köpte det enda dom hade storlek 4

finns visst upp till 10, ska jag investera i sen...

Mycket billigare än Maccro objektiv som kan gå på 5000 spänn eller mera..

detta gick på 285 lite billigare då...säkert inte lika bra, men duger bra åt mig.... :)

Ska testa i helgen.... Kul


Mindre kul med byxorna !!

Fick tips av hon som gått ner 11 kg !!!!

Billiga brallor på ICA Maxi, brukar köpa mina byxor där

men nu även i Sandviken...köpte förut i Gävle

Köpte ett par svarta och ett bar blåa...149 kr per par !!!

Samma storlek som förut...storlek STOR !!!

Inte som hon -11kg köpte 3!!!!!! storlekar mindre än förut ????

Ja, ja...snart så kan jag det med..

  Mohahahah ;)


Lilla Thea har feber och inte lite heller.. :(

Hoppas hon är snart är frisk igen...

Krya på dig, och kramar i massor....farmors gosebit ;)


Kramizar Lena 


Ovido - Quiz & Flashcards