lenasfotoram

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Lena - 17 september 2010 18:10


Men vilken vecka !!!!!!

Ja, ja...

Vi fixade det med hjälp av vikarier och sammarbete mellan avdelningarna...

Och barnen naturligvis....inte att förglömma :)

Som är så otroligt duktiga när det kommer nya "fröknar" och även kan flytta sig till andra avdelningar....Underbara är dom, barnen !!! :)

Men all planering då ?????!!

Går ju inte riktigt som tänkt då.....  :/

Men som sagt, det är ju detta som är verkligheten,

ser ju annorlunda ut på pappret, någon som känner igen det ???!!  *ler*


Men vi tar nya friska tag nästa vecka...och hoppas att alla både barn och fröknar är friska igen då.... ;)


Men nu så glömmer vi det och går vidare...

TILL HELGEN ...

Händer dårå ????

Joooo, jag ska fortsätta höststäda, kom ju bara till köket i söndag..

Så jag har bara resten kvar då ???!!!

Ska köra i 180 som jag brukar så jag blir klar och få göra annat roligt istället...

Som att fota lite med min nya lins.... Jaaaaa ;)


Glas Vitt till räkmackorna sitter nog fint snart det...

Trevlig Helg Alla därute..


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards