lenasfotoram

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lena - 18 september 2010 18:33


...kan man ju oxå kalla det om man vill   :)


Men det är iaf skönt när det är klart, men det är jag inte....

med städningen alltså !!!

Ska förstätta i morgon...Söndags nöje blir det då.... :)

Mohahaha !!!!


3 rum nere är nu klar, pust....

bara hallen och badrummet kvar...men det går fort det med...

och Hela övervåningen då förstås :/

Har faktiskt fuskat lite i år, men det är en hemlis..så skvallra inte nu ;)

Jag har inte putsat mellan fönstren, aj, aj, aj...

Skärpning om jag får be !!!!!! 

  

Det är faktiskt lite mysigt när man sätter upp alla lampor igen...

Denna har jag målat vit, ja bara foten då...

skärmen köpte jag i sommras på en marknad...

 

Denna blomma är väldigt vanlig här hemma... har några stycken... :)

 

  

På köksbordet har jag denna skapelse helt i vitt.

fatet och ljus hållaren har jag målat...

 

Tog en liten paus och gick ut på gården och fotade lite med min nya lins, här kommer två foton....

  

Fullt med små, små päron på trädet...


  

Några få blommor kvar....  :)

 

 Snart så är äppelpajen klar och vaniljsåsen är på kylning...

Ska bli mummsigt nu det... :)

Trevlig Lördagskväll....


Kramizar Lena





Ovido - Quiz & Flashcards