lenasfotoram

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lena - 19 september 2010 19:20


... På min nya närbildslins...


  

Låg på magen i gräset och knäppte...iaf någon åkte förbi och undrade vad jag gjorde... Haha


    

Liten och skojig svamp, fast här ser den ju stor ut....


  

Samma svamp, fast här zoomar jag in lite.... :)


Riktigt roligt faktiskt...   


Blev inte städat nå mera efter maten, roligare att sitta och prata lite med sonen....Han och lilla frun ska ju snart till Rom... Nice

Så jag poppade lite musik och ställe mig och strök lite kläder istället...

Tror vårat sovrum ligger kvar till nästa helg...får fortsätta då :/

Ibland undrar jag varför vi bor i ett sååå stort hus ???!!!


Kraimzar Lena

Av Lena - 19 september 2010 13:59


... att orken och lusten för att städa tog slut igår !!!!

Det går inte lika fort idag :/


Nästa gång ska jag fuska mera och ta hela huset på en dag, medans orken och kanske lusten finns kvar eller ??????


Varit och röstat iaf, som jag hoppas att så många som möjligt gör...

Tog en promenad hem, sååååå skönt det är ;)

  

Varför i hela friden gör man inte det oftare då ????

Ja, inte f*n vet jag.... ;/


Fick främmande... sen kom även sonen   

utan Thea ;(

Han skulle fixa lite med sin Mc :)

Så därför blir det inte så mycket städat idag, han vill ju ha lite av Mammas mat oxå... Hihihihi...


Sitter nu och väntar på att golvet i hallen ska torka så jag kommer någon vart, ska ut och grilla.... ;)

Så jag bloggar under tiden, gälller att ta vara på tiden... Haha


Vårat sovrum ska jag oxå ta idag...sen så får det vara nog....

Två rum och en hall kvar uppe, ingen idé att göra det än, ska ju låna två katter igen snart och efter det kan jag städa där dom varit ;)

Fast hår har jag ändå överallt... ???

Mitt hår !!

Att jag har något kvar på huvudet är ju ett under...fattar jag inte ??

OCH

Så finns det låååååååååååååååååånga svarta hårstrån..

undrar vems dom är... ???!

Gissar på dottera..   

men hon har då så mycket hår så det räcker och blir över...men hon behöver väl inte lämna så många hemma hos oss eller ????

Blääääää för hårstrån, ska bara vara på huvudet dom ;)


Det tar visst lång tid för hallgolvet att torka !!! ;)

Äsch nu så börjat magen bli hungrig så det är dax att sätta på grillen

Sista för i år kanske ???

Gött ska det bli iaf...


Kramizar Alla där ute Lena



Ovido - Quiz & Flashcards