lenasfotoram

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Lena - 6 september 2010 21:24


Ja, va ska man skriva om idag då...

Förslag någon ??????!!


En helt vanlig måndag, i början av september...

talar om der ifal ni inte visste det ;)

och jag har snart bloggat i ett år tror jag började i slutet av september när jag var sjukskirven för Rosfeber !!!!

Då jag låg på sjukhuset i 5 dagar, usch...vill jag inte ens tänka på..

När halva ansiktet var uppsvällt och helt vanställt...tur inte många såg mig då..  :/

känns då skönt att det gick över...annars vet jag inte vad jag hade gjort...

Men det är historia nu...

- Fast det finns ju i bakhuvudet ibland - så var rädda om små små sår !!!

Som alltid när det händer något, som nu när dotra har sån migrän/huvudvärk som inte vill släppa..  :(

    Jobbig när man inte kan hjälpa till mer än man gör :(


Men varför skrev jag allt detta, vet inte ens vart det kom ifrån...

Haha ;)


Det blev en varm och skön dag idag, tog en promenad på lunchrasten, skönt...

efter jobbet åkte jag och handlade saker vi skulle ha just på jobbet,

 ett av alla kvällsmöten !!!!

 Sen ska jag sy lite oxå, och måla...

hittade hyllor på jobbet som vi ska ha pussel på, och jag lovade måla dom vita..

jaja vad gör man inte för att det ska bli snyggt på jobbet.... 

Blir nog bra när det blir klart  - vid jul då kanske - ;)


Äsch så här blir det när man inte har något vettigare att skriva om...

Men va gör det om 100 år....


Snart dax att sova igen då, mitt huvud börjar kännas för litet igen då :(

Fick lite sovmorgon i morgon, fick ta stängningen !!!!

Jag gillar ju att sova på morgonen, är ingen morgonmänniska..

så inte tackad jag nej till det.... ;)


Lika bra att lägga av nu innan det blir för långt detta, med just ingenting vettigt alls...  ;=)


Sov gott alla bloggare !!!


Kramizar Lena

 

Ovido - Quiz & Flashcards