lenasfotoram

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Lena - 28 september 2010 18:30


Jag blev faktiskt hämtad på jobbet idag.... ;)

Tack Karin för att jag fick gå lite tidigare :)

Skulle hämta bilen i Sandviken...så därför blev jag hämtad och skjutsad in dit...

Nu så fungerar den bra igen....märkte iof ingenting :/

  

Men jag ska nu gå ner till jobbet för att hämta hem cykeln, för den blev ju kvar där... så det blir en promenad snart då...

  

Handlade lite till sonens kalas idag, ska bli så roligt men jag har inte planerat så mycket än, det hinner jag väl dan före, inte första gången jag har kalas...!!!!

Men diska tänker jag då inte göra så det blir till att använda papper o plast...

Men jag funderar bara på om vi ska vara i en lokal eller här hemma ?????

Fundrar lite på det...


Hyllorna till jobbet, undrar ni hur det med dom ???

Det gör jag med.... Haha

Nä då det vet jag väl, fick hjälp att borra och dom är klara..

Ska bara sätta fast hyllorna i hyllsidorna och ta ner dom till jobbet...

Kanske i dag eller ???!!

Ja, det vet jag först när jag kommer hem igen, om jag fastnar i soffan eller tar mig ända ner till garaget och fixar klart dom...


Äsch, bäst att jag går nu, ska in på ICA med....

Ha de............


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards