lenasfotoram

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Lena - 7 september 2010 20:47


Äsch nu tog jag i igen...  :)

Jag har bara sytt !!!!


Köpte tyg som jag ska sy av, till jobbet då !!!!

Idag blev det till dörren en liten o en stor...

Så dom små kan få sova ifred....inge kul om dom andra står och kikar in !!


Och så blev det till kojan som vi ska göra i samma rum...

Nja... dom ska inte vara i kojan när dom sover...!!

Där kan dom få leka i när dom är vaken......

Ska även bli en madrass och några kuddar, som ska vara i kojan....

men det tar jag i morgon..tror jag !!!


Ja, så kan man ju oxå tillbringa sin fritid...  ;)


Kramizar Lena

 

Av Lena - 7 september 2010 09:07


Fick en längre sovmorgon än vanligt idag, börjar 09.45 :)

Vaknad långt före klockan, ställde den faktiskt på halv 8 och jag klev upp då ???!!!!väldigt ovanlig för att vara jag....

Men jag har hunnit mycket, var lite stökigt :/

Undrar om det är någon här på nätterna och stökar till ????!!


Skönt det var ute då, jag har hunit det med... :)

Så här såg det ut utanför fönstret i morse... läckert !!

Det var därför jag var ut...för att Fota

  

8 grader, men jag tror att det blir skapligt varmt idag med...

Visst, det är fint med hösten oxå ;)


Ha en trevlig Tisdag

Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards