lenasfotoram

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Lena - 22 september 2010 19:58


Duktiga jag !!!  :)

 La mig inte på soffan som vanligt när jag kom hem från jobbet idag...??!!

Eftersom det var så skapligt väder, så tog jag med mig Nokian på promenad

 - Ja kameran alltså -

  

Men va har hänt !!???

3:dje dagen i rad jag promenerar... ???

Men det förstörde jag med lite "dajm" som jag egenhändigt kokade ihop...

 ja nu ligger det i magen och gottar till dig...

till ingen nytta egentligen ;/  Blääää

Fick nå konstigt sug på godis, det var faktiskt länge sen ?!


Som sagt så gick jag längs stranden idag,

 det var bara jag där !!!


  

Men jag hittade detta strandfynd...


    

Strandbadsbryggan....


Flera foton hittar ni på min fotoblogg.... ;)


lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards