lenasfotoram

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Lena - 15 september 2010 20:12


...till helgen !!!

Blev inge bloggat igår, men var gör det... !!

Jag är ju här nu :)


Händer ingeting i mitt liv att skriva om och då låter jag bli,

kan ju inte skriv svammel varje gång !!

Som nu då.....  ;)

Kan ju tala om att jag har ont i halsen, som många andra...

Väldigt Intressant eller hur ??!!


Dotra hemma igen några dagar :)

Bäst hon skaffar klippkort på hällsocentralen, med detta huvud hon har fått..

Inge roligt alls... lider med henne :(

Men nu så äntligen har dom tagit en massa prover...


Onsdag ??

Jaaaa det vet ni ju, men det är två veckor sen jag lovade att göra något åt vikten...

HAHAHA...Roligt, NOT

Händer ingenting....

Får göra nya ansträgningar, tiden finns men inte orken än !!!

 Blev lite avis på en jobbarkompis som gått ner 11 kg !!!!!!!!

Grattis till henne, så jätte roligt  ;)


Glöm inte att gå in på fotobloggen...

Ordlös onsdag tema idag är svamp !!

lenasfotoram.blogspot.com


Som sagt bara 2 dagar kvar sen äntligen helg :)


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards