lenasfotoram

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lena - 27 september 2010 20:16


...bilen alltså, i morgon ska jag få hämta den...

Kostar pengar att lösa ut den då kan jag tänka mig... :(

Skönt iaf att veta att man har en hel bil, ett tag till då...


Vanlig dag på jobbet, men så förbanat kallt idag...

Brrrrrr    

Möte nu på kvällen..

det var inte bara våran förskola utan även ett koperativ som vi har här och 6-års som det heter och fritids peronal så vi blev en hel del pedagoger !!!! Haha

Snack om spårket !!!

Jag som knappt kan stava, men det har ni säkert märkt och jag rättar det jag kan och ser...resten bjuder jag på...  :)

Men mötet var intressant och bättre än jag tänkt, fortsättning i vår ... ;)


Var så duktig och gick dit och även hem då.... !!!

  

Tur att jag även orkade gå hem annars har jag fått vara kvar på skolan.... ;/

He he ......

Ska det fortsätta vara så här kallt så är det väl bäst att leta reda på överdragsbyxor, vantar och pannband....inte kul !!!!

Jag gillar ju vintern med kallt och mycket snö men höstens kalla vindar är inte lika mysiga, men som sagt det finns ju kläder.....  ;/

Så det är väl bara att leta reda på dom !!!!???



Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards