lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Grattis....

Av Lena - 21 september 2010 17:56


...Jaha vem grattar jag då???!!


Det vet jag egentligen inte !!?

Började blogga för ett år sedan, så antagligen är det bloggen som fyller 1 år idag eller så Jag som skapade bloggen...

Eller hur blir det nu då...

Vimmsigt...!!!!



Grattis då bloggen min på 1 års-dagen

Hurra, Hurra, Hurra...Hurra !!!!


Tänk att det gått ett år sedan jag låg på sjukhuset och såg ut som "odjuret" i skönheten o odjuret....

Rosfeber hade jag fått för er som inte har en aning vad jag pratar om..

Tur att pencelinet hjälpte så jag blev "skönheten" igen..  :)

MOHAHAHA HA....


Kramizar Lena


 
 
Ingen bild

Pia

21 september 2010 18:26

Grattis!! Det är alltid kul att titta in på din blogg och läsa vad du har skrivit.....Fortsätt med det flera år framåt....

Lena

21 september 2010 18:39

Tack Pia, det är faktiskt kul att skriva oxå...inte lätt att sluta, så jag fortsätter nog ett tag till.... :)

 
Ingen bild

janet

21 september 2010 18:27

GRATTIS på födelsedagen, gumman :-)

Lena

21 september 2010 18:38

Tack Janet, inte alla som har 2 födelsedager :)

 
Ingen bild

Barbro

21 september 2010 22:17

Jag grattar också dej Lena till en fin beskrivning av ditt liv..... Kul att läsa dina inlägg...Kram från Barbro

Lena

21 september 2010 22:21

Tack Barbro, kul att du gillar det jag skriver....Väntar bara på din blogg ;) Kramizar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards