lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Regn !?!?!?!

Av Lena - 25 september 2010 10:56


Ingår inte i min planering för idag :(


Men jag gör en ny planering då...

1. Sitta i soffan....med en filt o gosa

2. Ligga ner i soffan, med en filt gosigt

3. Äta något i soffan, utan filt.... !!

4. Vila efter maten i soffan, med en filt ååå så gosigt

????

 Nä jag bara skojar, fattar ni väl....eller ???

 

Den riktiga planeringen kommer som följer  ;)

1. Jo, idag ska jag göra klart hyllorna som ska till jobbet!!!!

 men herregud gör jag jobb på en lördag !!!

Fåntratt !! ;/

Ja, men jag har inte haft lust i veckan,

dom har varit klar - målade alltså - länge men det ska bara lite nya hål både i hyllorna och i hållarna som hyllorna ska sitta i på väggen...

Sen ska dom bara skruvas upp på jobbet, men det gör jag på måndag...


2. Och så måste jag ju göra klart i sovrummet... Kul - Nääää


3. Tänkte ut och plocka svamp, men det stryker jag idag :(


4. Sen ikväll ska jag till min en kompis Pia på mat, ska bli så jätte trevligt...  ;)

Ska se till att jag är jätte hungrig.... !! ;)

efter det så blir det Strandbaden...hoppas på mycket folk ;)

Var faktiskt skapligt med folk på Wallis i går..

Kul att prata med folk och att lysna på en helt UNDERBART Trubadur....

skit bra var han...... Krister Fridh ;)


Till någonting helt annat !!!   ;)

En kill kompis ska bli morfar, vilken dag som helst.....

måste bara få berätta, så härligt roligt !!!

Hans dotter hade jag som dagbarn hos mig, när hon var 3-5 år ...

för en massa, massa år sen, när jag var Dagmamma !!!

Hade även hennes kille...häftigt, kanske det uppstod kärlek redan då....

och nu så väntar dom smått tillsammans..... Nice ;)


Nu ska jag sätta lite fart, kan inte sitta här hela dan...

Jo det kan jag visst det  ;)))))


Kramizar denna "höst" dag... Lena

 
 
J:son

J:son

25 september 2010 11:54

Jag ska vara "soffpotatis" i dag!

Både jag och kroppen har gått i strejk!
Hehe.....synkade till max!!

Kram, J:son

http://skrivfingerkli.blogspot.com

 
Ingen bild

Storasyster Yster

25 september 2010 15:30

Jag blir alldeles trött bara av att läsa allt du gör och ska göra - sedan ett nattliv ute på det som grädde på moset, när vilar du lillasyster? Är du rädd om dig? Eller har det med ålder att göra?????

Lena

25 september 2010 16:16

Haha, klart jag vilar.....Gör ju inte så mycket egentligen, upp till sovrummet kom jag aldrig idag och så gick tiden alldeles för fort idag..... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards