lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Sova!! Kurs!! ljus!!

Av Lena - 29 september 2010 18:49


Nu är det bevisat...!!!

Att fettma och sömnen har samband.....

Bästa att försöka sova bra då, som jag sällan gör !!???!

Pratade om sömnen på svt 2:an aldeles nyss - intressant faktiskt -

Det är jätte viktigt att sova !!!!!!!


Nu så har jag anmält mig på en foto kurs, här i lilla Årsunda !!!

Tack Lisa för tipset !!

Ska bli så kul...har upptäck att det är svårt att lära sig på egen hand...

Har även anmält mig på en fotokurs som ingick när jag köpte kameran....

21/11 i Falun......


Har idag köpt bivaxljus av en jobbar kompis som gör sånna själv...

Gå gärna in på hennes hemsida och kolla

http://www.denlillaboden.se/

 

Kramizar Lena






 
 
Lena

Lena

29 september 2010 19:15

Tack för reklamen = )
Vad kul att du hittat en fotokurs = )

Syns i morgon!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards