lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Cykelsits köpes !!!!

Av Lena - 30 september 2010 19:59


...Någon som har en sådan som jag kan köpa, här i närheten då helst här i Årsunda ???

Hittade ingen när jag var och handlade, men jag var väl i fel affärer !!

Länge sedan jag hade en sån....

Tänkte lilla Thea och jag ska ut och cykla lite nästa vecka.....

Åker nog in i morgon och kollar på cykelbyggaren ifall ingen hör av sig...



Varit till Valbo och handlat lite, köpte lite till kalaset... ;)

Köpte även en ny fotoväska, lite större än den som följde med kameran, någon som vill köpa den kanske ??? Bild kommer en annan dag...


Sen fick jag en främmande av en liten tjej och hennes pappa, med lite kattprylar och lite kläder ;)

Snart så kommer hon lilla Gobiten och hennes katter till oss...

  

Ikväll blir det natta tidigt, har en grym skallebank.... :(

En jobbar dag kvar - sen helg !!!!! -


Kramizar Lena



 
 
Ingen bild

Vickan

30 september 2010 23:10

Jag har en gammal orange som du kan få, annars kan du få låna en exakt sån som du har bild på... behöver den inte just nästa vecka.
Hör av dig isåfall!
Vi ska till Bovik i helgen så då kan vi svänga förbi isåfall.

Lena

1 oktober 2010 12:07

Kanon bra Vickan...hör av mig... :)

 
J:son

J:son

1 oktober 2010 01:46

Hoppas skallebanken försvunnit när Du sovit en stund!

Kram och ha en fin fredag!
J:son

http://skrivfingerkli.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards