lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Katter !!!!

Av Lena - 3 oktober 2010 13:35


Ja, jag säger bara KATTER !!!

Här sover man i godan ro även lilla Thea...och vad hör jag kl halv 6 i morse...

MJAU !!!

Men va f*n....

Går in dit och kollar vad som är fel...Den gråa var det som jama...

som ALDRIG jamar annars..

Kommer och kelar, den svarta vid namn Stella finns inte i rummet ens ???!!!

Kommer när jag öppnar....undrar vart hon varit ???

Tror dom hörde lilla Thea...dom gillar ju henne... :)

Stänger dörren efter mig...går och lägger mig igen...

hör efter en stund ett krafsande på dörren...

AAhhhhhh, vad gör dom ???

Slutar efter en stund, tyst...

Vem kan inte sova mera sen då....

 JO, JAG LIGGER KLARVAKEN OCH LYSSNAR !!!

När Thea sen vaknar vid 8 så är dörren öppen till katterna !!???

KAN KATTER ÖPPNA DÖRRAR !!!????

För bägge två är i Theas rum och ligger och trycker under dotras säng långt in i hörnet.... ????!!!

Fattar jag inte hur...  ???


Sen när hon ska sova middag har jag fullt sjå att få ut dom därifrån...

Det går när jag puttat dom i rumpan...från baksidan av sängen då, där får jag försöka sticka ner handen lite försiktigt, tror dom flög ur rummet...

Den grå - Knoll - springer ner och den svarta - Stella - gick in till sig...

Sen tappar jag bort den gråa finns ingenstanns... ???

Låg ett tag under våran soffa nere, men sen var den borta ???

Haha....

Vete fan hur det gick till men jag såg en tass under soffan, han hade klättra upp just under soffan på en bräda och höll sig fast med en tass i golvet... för att få loss honom så fick vi skaka lite i soffan, jag trodde han satt fast..brädan är väldigt liten och katten är ju stor....

Nu är dom bägge i sitt rum och Theas dörr är stängd...

En sak är då säkert, det är katterna som kommer att göra mig mera gråhårig än var jag är.....  ;(

Ja, se katter, om dom inte var så rädda....så skulle det ju inte vara så bökigt, eftersom dom gömmer sig på så konstiga ställen !!!!

Försöka mysa lite med dom i kväll, så kanske dom inte jamar i natten iaf...


Tror tösen äntligen har somnat undrar om hennes farfar oxå gjort det.... ??!!


Kramizar Lena



 
 
Ingen bild

Storasyster

3 oktober 2010 15:05

Ja tänk katter och du? Skulle vilja se dig. Kan du inte försöka fota dem så vi får se hur underverken ser ut? Kram

Lena

3 oktober 2010 19:42

Jo då foton kommer, det är inte så lätt att fota dom små skrajingarna...kryper i hop som små bollar.... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards