lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Söndagen till ända....

Av Lena - 3 oktober 2010 19:52


..och jag behöver inte ställa klockan till i morgon bitti...Nice :)

  

Har ju en semestervecka att se fram emot tillsammans med lilla Thea   

bara jag inte vaknar av en katt igen då... :(


Mysigt idag, bara varit med Thea...vad skulle jag annars göra !!!

Skapligt väder har vi haft idag inte så kallt....

Ute lek på f.m en liten stund bara, hon är så jätte snuvig...men lite luft är ju inte helt fel...lekte inne och åt mat...skulle sova eller, nähä inte det inte..

Jaga katter blev det.... ;(

Hon sov nog en liten liten stund iaf...

På em gick vi ut ett tag, tog en långpromenad..hon är grym att gå ;)

Såg hästar, kaniner, hundar och en katt ;)

Ekorren han hon nog inte se, vi kollar igen imorgon...

"våran" hare har inte heller synts till nå idag...hoppas på en annan dag då....

Theas föräldrar är framme i Rom, och har redan hunnit med att se en del...

tänk så smidigt det är med sms ;)

uppdaterad på en gång...


Blir nog tidigt i säng för min del oxå, för nu är det nacken och ryggen som värker...tänk att det alltid ska göra ont någonstans...blir tokig :(

Men vi tar nya tag i morgon...

.....undrar va vi ska hitta på för något dårå ????


Kramizar Lena



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards