lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Tuffingar !!!

Av Lena - 4 oktober 2010 12:09


....Kan jag ju inte påstå att dom är...

Men va snabb dom var när jag var in nyss och fixade vatten och i lådan...blääää :(

Dom trodde att dörren till Thea var öppen, men si det var den inte hon sover middag, med stängd dörr !!

  så dom vände och gick in till sig igen... Haha

Så kan jag passa på att sitta här vid datorn och vila lite !!?

Men det är väl inge jobbigt med henne, så snäll så..... ;)

Gobiten....

När hon vaknar ska vi ut och cykla lite...se vart vi hamnar - kameran med förstås...

Är en sån fin och härlig höstdag idag, sol bara lite kallt... som det ska alltså !!


Här kommer iaf en bild på de små tuffingarna jag har här hemma...


  

Den svarta heter Stella och den grå Knoll

(Knolls bror hette faktisk Tott och var svart men finns inte längre, han var deras första katt, Tott alltså)

Dom är jätte snälla.....  !!!!!!  :/


Kanske kommer flera bilder på dom, men inte så lätt att fota dom när dom ligger där under bordet och trycker.... ;)

Nä nu tror jag att jag gör som lilla Thea och tar en siesta :)


Kramizar Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards