lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Mys, mys och mys

Av Lena - 4 oktober 2010 19:44


Härligt att bara mysa en hel dag, och så har vi har flera dagar kvar att mysa på...

Nice ;)

Hon är då för härlig den lilla tjejen...så snäll ;)


Vaknade 7 i morse sen la vi oss i hennes fasters säng som står i samma rum som hon sover....

låg där och myste och pratade till halv 8 ;)

Frukost - lekte inne - sen gick vi ut på promenad, hon drog en traktor efter sig hela vägen, möte gammelfarmor och lilla hunden Hugo...

Sen var det dax för matlagning...

blev Korvstroganoff och Ris....gött var det iaf....

Sen var det en middags lur på det, hon somnade på engång i 1½ timme ;)

Passade då på att vika tvätt m.m och mysa lite med katterna..

e.m tillbringade vi nere i Vikingabyn...

Cyklade dit och åt våran mellis där nere....mysigt, bara vi där...


  

Hon var lite fundersam varför hon inte fick en haklapp på sig !!!!


  

Stannade och lekte lite, lite styrkeprov här....och hon fick omkyull den....

....starka tjejen !!!


  

Så här glad har hon varit hela dagen ;)


  

Här provar hon en vikinga stol, ville inte titta upp på mig när jag knäppte...


  

Här gillade hon att klättra upp på stegen, sen hoppade hon ner...

med hjälp av mig då naturligtvis......!!


Cyklade sen ner till sjön och kollade på alla gässen, usch va det blåste där då...

blev inte så långvarig där...

Hemma igen där var det varmt och skönt....

Så vi har vairit ute nästan hela e.m

Lekte sen med farfar en stund, när jag var och handlade...

Köttbullar och Bandspagetti till kväller, oj va hon åt då.. ;)

Mys i soffan.... Välling....Sover nu...


Ja, så har min dag varit, helt underbar...

Känner mig lite trötter bara ;)


Kramizar Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards