lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Söndag = Slappardag

Av Lena - 10 oktober 2010 10:11


Det ska jag ha idag, har varit lite mycke nu... !!!!!


Men först måste jag rensa upp sen i går...

Kul som 17 att alla stannade så länge... !!

Det är ju några stycken i släkten, men vi fick plats ändå, gick ju jätte bra

- nöjd själv faktiskt -

 kan ju bli lite trångt och flera släkter som blandas.....

Men jag tror att alla minglade runt och hade trevlig !!!


Så därför hade vi...

 dropp in, så släkten kom lite olika tider och självservering !!!

VADÅ ???

Självservering ???!!

Göra allt själv eller ????


Nej Då...... så här gick det till :)


Jag som är lite praktisk av mig gjorde så att på ena bänken

var det smörgåstårtor öl/vin


  

Jag hade gjort två st som på bilden och Peters svärmor hade oxå gjort två som var laktosfria...

Snacka om att det var gott ;) !!!!!!


På den andra bänken fanns det kafffe och prins(ses) tårta...


  

Det fanns två sånna som jag gjort bägge två - laktosfria då ;)


Sen kunde alla ta när och va dom ville, så behövde inte jag vara där och "tjata"

Så kunde jag mingla runt själv oxå och inte bara "passa" upp....  :)


Fiffigt Va !!! ;)


Blev kvar av smörgåstårtorna, så några fick med sig hem !!!!

Sonen som älskar tårta fick sån med sig, sen finns det en liten bit kvar som säkert hans pappa tar till kaffet senare, för jag äter inte tårta dagen efter....

 Bläääää !!!

Men smörgåstårtan var förbanat god till frukost !!!   ;)))


Sen var det paket öppning, jag önskar man sig bara pengar till ett Mc-kort så blir det bara pengar och detta då... + en snygg Tröja


  

Fick hjälp att öppna paketet...klart han fick en MC då...

en liten då !!

 

Kolla bara på Theas klänning !!

Va är det med den då...???

Jo, i detta jämnställhets jaffs så tycker jag den var bra..  :)

Klänning med bilar på !!!

Mohahaha, gillar jag !!! ;)


Nä, nu måste jag röra på mig lite....

hela jag och inte bara fingrarna över tangentbordet,  Hehe

Städa - Ducha - Slappa   ;)

Så ser min söndag ut...

Hoppas ni har en bra sådan oxå...


Kramizar Lena


 
 
Becca

Becca

10 oktober 2010 10:53

ohh vilken fin blogg :) har du gjort designen själv? =)

http://www.myranstankar.blogg.se

Lena

10 oktober 2010 12:11

Tackar jag för, nja bara headern, som jag fotat själv, resten finns ju, men det är jag som har komponerat den själv....

 
Ingen bild

Kusin Barbro

10 oktober 2010 11:31

Härligt med en familj som håller ihop, så ska det va, nästa söndag ska jag ha kalas för mina kära men LATOXEN har satt klorna i mej så jag ska bjuda alla på Restaurang... 1.a gången jag gör så. Dyrt blir det men hoppas på trevligt...Min älsta son med familj reser till Usa den 22okt. Så mitt kalas får bli lite för tidigt. Kram till Dej Lena.

Lena

10 oktober 2010 12:09

Det är ju kanon att ordna det på retaurang, kan bil dyrt hemma med, hoppas ni får trevlig och att sonen får trevligt i USA, blir kalas här igen oxå nästa Lördag fast då bara med barnen på mat, sambon som fyller då....Sen så är det slut på kalasandet i min lilla familj för i år.... ;) Kram på dig med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards