lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Rasmus

Av Lena - 10 oktober 2010 12:18


Nej, då ni behöver inte vara oroliga, har inte bytt sambo ;)


Men jag gillar denna kille Rasmus Seebach..hörde han på radion redan i sommras när vi var i Danmark   :)

Tycket han var bra då, och så hör jag han nästan varje dag på radion här hemma.

Fast det är väl bara jag som gillar Danska ???!!



Kramizar Lena

 
 
Ingen bild

Storasysteryster

10 oktober 2010 14:40

Hej! Lyssnar gärna på dansk musik, danskan är ett melodiskt språk vilket inte svenskan är. Skön låt. Jag lyssnar som sagt gärna på Kim Larsen, Anne Linnet, Sanne Salomonsen m fl. Nu får jag lägga Rasmus till listan. Min dsk på jobbet är gift med en dansk och hon förser mig med musik lite då och då! Kram
Så du är inte ensam! Kram

Lena

10 oktober 2010 18:04

Haha, bra det syrran....Visst jag gillar oxå dom du nämde... Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards